FORUM SOJUSZU -=[ MythBusters ]=- from TRAVIAN

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

NOM TO NA SAM POCZĄTEK POPROSZĘ PO PUNKCIKU OD KAŻDEGO Z WAS :D Z GÓRY DZIĘKI POZDRO

#1 2011-03-13 14:02:23

 rozorbak

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-13
Posty: 41
Punktów :   

REGULAMIN

>>-----------------> I - Nie tolerujemy:
                               1. Graczy nieaktywnych.
                               2. Chamstwa, braku kultury i tolerancji zarówno w stosunku do graczy Sojuszu jak i innych ludzi.

>>-----------------> II - Obowiązki gracza Sojuszu MythBusters:
                               1. Każdy gracz zobowiązany jest do aktywnej gry.
                               2. Każdy gracz zobowiązany jest do pomocy innym graczom Sojuszu.
                               3. Każdy gracz zobowiązany jest do czytania wiadomości na forum i uczestniczenia w dyskusjach na temat sojuszu.
                               4. Każdy gracz zobowiązany jest do ustawienia sobie jednego sittera (koniecznie kogoś z sojuszu). W tej sprawie należy
                                   się indywidualnie dogadać z członkami sojuszu.
                               5. Każdy gracz zobowiązany jest użyczyć swoich jednostek na potrzeby Sojuszu zgodnie z zaleceniami koordynatora
                                   off lub deff.
                               6. Jest całkowity zakaz usuwania raportów i wiadomości ze swojej skrzynki. Ułatwi to znalezienie kreta (o ile taki u
                                   nas będzie).

>>-----------------> III - Obowiązki sittera:
                                1. Każdy sitter powinien zalogować się do konta, którego jest zastępcą przynajmniej jeden raz dziennie i sprawdzić sytuację
                                    na danym koncie.
 
>>-----------------> IV - Ochrona osady:
                               1. Każdy gracz w przypadku zauważenia ataku na swoją osadę przez silniejszego gracz lub gracza należącego do silniejszego
                                   sojuszu zobowiązany jest wykonać następujące kroki:

                                   a) wycofać armię przed atakiem
                                   b) bez względu na sytuację wykorzystać maksymalnie surowce w atakowanej osadzie
                                   c) pozostałą część surowców wysłać poprzez rynek do najbliższych sojuszniczych osad nie przekraczając mniej-więcej   
                                       jednogodzinnej produkcji do jednego gracza/osady - taka akcja ma mieć miejsce tylko, gdy handlarze zdążą wrócić po
                                       następne partie surowców przed atakiem, w przeciwnym wypadku patrz d)
                                   d) wysłać do najsłabszych graczy Sojuszu nadmiar surowców nie przekraczajšc mniej-więcej jednogodzinnej produkcji
                                       do danego gracza/osady
                                   e) powiadomić o ataku na forum Sojusz w dziale Ataki.
                                   f ) powiadomić koordynatora deff (eskudo)
                                   g) dalsze kroki będą zależały od sytuacji i podjęte zostaną przez koordynatorów off i deff

>>-----------------> V - Nieobecności:
                              1. O planowanej nieobecności dłuższej niż 1 dzień należy poinformować swojego sittera.
                              2. Gdy w tym samym czasie gracz i jego zastępca planują nieobecność, gracz zobowiązany jest do znalezienie w Sojuszu
                                  drugiego sittera na czas nieobecności.

>>-----------------> VI - Stan wojska:
                               1. Każdy gracz zobowiązany jest do wysłania w każdą niedzielę wiadomości do koordynatora off (tudi91), w której podana
                                   będzie ilość i typ jednostek posiadanego wojska.
                               2. Gracz tudi91 może poprosić gracza sojuszu o ustawienie go jako sittera, w celu kontroli konta.

>>-----------------> VII- Ambasada:
                                1. Każdy gracz zobowiązany jest do regularnego wysyłania godzinnej produkcji każdego surowca raz na dwa dni
                                    do gracza pepel.
                                2. Akcja ta będzie trwała aż do rozbudowania ambasady na ostatni poziom.

>>-----------------> VIII - Kary:
                                 1. Za nie stosowanie się do regulaminu sojuszu będą przyznawane ostrzeżenia.
                                 2. Zebranie 3 ostrzeżeń powoduje usunięcie gracza z sojuszu.

>>-----------------> IX - Wewnętrzne sprawy nie wychodzą po za sojusz, po złamaniu tego punktu, użytkownik automatycznie zostaje wyrzucony
                                    z  sojuszu

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dla.pun.pl www.tsttuningskuterteam.pun.pl www.naruto-gram.pun.pl www.wyro.pun.pl www.le-parkour.pun.pl