Opis forum
>>-----------------> I - Nie tolerujemy:
1. Graczy nieaktywnych.
2. Chamstwa, braku kultury i tolerancji zarówno w stosunku do graczy Sojuszu jak i innych ludzi.
>>-----------------> II - Obowiązki gracza Sojuszu MythBusters:
1. Każdy gracz zobowiązany jest do aktywnej gry.
2. Każdy gracz zobowiązany jest do pomocy innym graczom Sojuszu.
3. Każdy gracz zobowiązany jest do czytania wiadomości na forum i uczestniczenia w dyskusjach na temat sojuszu.
4. Każdy gracz zobowiązany jest do ustawienia sobie jednego sittera (koniecznie kogoś z sojuszu). W tej sprawie należy
się indywidualnie dogadać z członkami sojuszu.
5. Każdy gracz zobowiązany jest użyczyć swoich jednostek na potrzeby Sojuszu zgodnie z zaleceniami koordynatora
off lub deff.
6. Jest całkowity zakaz usuwania raportów i wiadomości ze swojej skrzynki. Ułatwi to znalezienie kreta (o ile taki u
nas będzie).
>>-----------------> III - Obowiązki sittera:
1. Każdy sitter powinien zalogować się do konta, którego jest zastępcą przynajmniej jeden raz dziennie i sprawdzić sytuację
na danym koncie.
>>-----------------> IV - Ochrona osady:
1. Każdy gracz w przypadku zauważenia ataku na swoją osadę przez silniejszego gracz lub gracza należącego do silniejszego
sojuszu zobowiązany jest wykonać następujące kroki:
a) wycofać armię przed atakiem
b) bez względu na sytuację wykorzystać maksymalnie surowce w atakowanej osadzie
c) pozostałą część surowców wysłać poprzez rynek do najbliższych sojuszniczych osad nie przekraczając mniej-więcej
jednogodzinnej produkcji do jednego gracza/osady - taka akcja ma mieć miejsce tylko, gdy handlarze zdążą wrócić po
następne partie surowców przed atakiem, w przeciwnym wypadku patrz d)
d) wysłać do najsłabszych graczy Sojuszu nadmiar surowców nie przekraczajšc mniej-więcej jednogodzinnej produkcji
do danego gracza/osady
e) powiadomić o ataku na forum Sojusz w dziale Ataki.
f ) powiadomić koordynatora deff (eskudo)
g) dalsze kroki będą zależały od sytuacji i podjęte zostaną przez koordynatorów off i deff
>>-----------------> V - Nieobecności:
1. O planowanej nieobecności dłuższej niż 1 dzień należy poinformować swojego sittera.
2. Gdy w tym samym czasie gracz i jego zastępca planują nieobecność, gracz zobowiązany jest do znalezienie w Sojuszu
drugiego sittera na czas nieobecności.
>>-----------------> VI - Stan wojska:
1. Każdy gracz zobowiązany jest do wysłania w każdą niedzielę wiadomości do koordynatora off (tudi91), w której podana
będzie ilość i typ jednostek posiadanego wojska.
2. Gracz tudi91 może poprosić gracza sojuszu o ustawienie go jako sittera, w celu kontroli konta.
>>-----------------> VII- Ambasada:
1. Każdy gracz zobowiązany jest do regularnego wysyłania godzinnej produkcji każdego surowca raz na dwa dni
do gracza pepel.
2. Akcja ta będzie trwała aż do rozbudowania ambasady na ostatni poziom.
>>-----------------> VIII - Kary:
1. Za nie stosowanie się do regulaminu sojuszu będą przyznawane ostrzeżenia.
2. Zebranie 3 ostrzeżeń powoduje usunięcie gracza z sojuszu.
>>-----------------> IX - Wewnętrzne sprawy nie wychodzą po za sojusz, po złamaniu tego punktu, użytkownik automatycznie zostaje wyrzucony
z sojuszu
Offline