rozorbak - 2011-03-13 14:02:23

>>-----------------> I - Nie tolerujemy:
                               1. Graczy nieaktywnych.
                               2. Chamstwa, braku kultury i tolerancji zarówno w stosunku do graczy Sojuszu jak i innych ludzi.

>>-----------------> II - Obowi±zki gracza Sojuszu MythBusters:
                               1. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do aktywnej gry.
                               2. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do pomocy innym graczom Sojuszu.
                               3. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do czytania wiadomo¶ci na forum i uczestniczenia w dyskusjach na temat sojuszu.
                               4. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do ustawienia sobie jednego sittera (koniecznie kogo¶ z sojuszu). W tej sprawie nale¿y
                                   siê indywidualnie dogadaæ z cz³onkami sojuszu.
                               5. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest u¿yczyæ swoich jednostek na potrzeby Sojuszu zgodnie z zaleceniami koordynatora
                                   off lub deff.
                               6. Jest ca³kowity zakaz usuwania raportów i wiadomo¶ci ze swojej skrzynki. U³atwi to znalezienie kreta (o ile taki u
                                   nas bêdzie).

>>-----------------> III - Obowi±zki sittera:
                                1. Ka¿dy sitter powinien zalogowaæ siê do konta, którego jest zastêpc± przynajmniej jeden raz dziennie i sprawdziæ sytuacjê
                                    na danym koncie.
 
>>-----------------> IV - Ochrona osady:
                               1. Ka¿dy gracz w przypadku zauwa¿enia ataku na swoj± osadê przez silniejszego gracz lub gracza nale¿±cego do silniejszego
                                   sojuszu zobowi±zany jest wykonaæ nastêpuj±ce kroki:

                                   a) wycofaæ armiê przed atakiem
                                   b) bez wzglêdu na sytuacjê wykorzystaæ maksymalnie surowce w atakowanej osadzie
                                   c) pozosta³± czê¶æ surowców wys³aæ poprzez rynek do najbli¿szych sojuszniczych osad nie przekraczaj±c mniej-wiêcej   
                                       jednogodzinnej produkcji do jednego gracza/osady - taka akcja ma mieæ miejsce tylko, gdy handlarze zd±¿± wróciæ po
                                       nastêpne partie surowców przed atakiem, w przeciwnym wypadku patrz d)
                                   d) wys³aæ do najs³abszych graczy Sojuszu nadmiar surowców nie przekraczaj¹c mniej-wiêcej jednogodzinnej produkcji
                                       do danego gracza/osady
                                   e) powiadomiæ o ataku na forum Sojusz w dziale Ataki.
                                   f ) powiadomiæ koordynatora deff (eskudo)
                                   g) dalsze kroki bêd± zale¿a³y od sytuacji i podjête zostan± przez koordynatorów off i deff

>>-----------------> V - Nieobecno¶ci:
                              1. O planowanej nieobecno¶ci d³u¿szej ni¿ 1 dzieñ nale¿y poinformowaæ swojego sittera.
                              2. Gdy w tym samym czasie gracz i jego zastêpca planuj± nieobecno¶æ, gracz zobowi±zany jest do znalezienie w Sojuszu
                                  drugiego sittera na czas nieobecno¶ci.

>>-----------------> VI - Stan wojska:
                               1. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do wys³ania w ka¿d± niedzielê wiadomo¶ci do koordynatora off (tudi91), w której podana
                                   bêdzie ilo¶æ i typ jednostek posiadanego wojska.
                               2. Gracz tudi91 mo¿e poprosiæ gracza sojuszu o ustawienie go jako sittera, w celu kontroli konta.

>>-----------------> VII- Ambasada:
                                1. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do regularnego wysy³ania godzinnej produkcji ka¿dego surowca raz na dwa dni
                                    do gracza pepel.
                                2. Akcja ta bêdzie trwa³a a¿ do rozbudowania ambasady na ostatni poziom.

>>-----------------> VIII - Kary:
                                 1. Za nie stosowanie siê do regulaminu sojuszu bêd± przyznawane ostrze¿enia.
                                 2. Zebranie 3 ostrze¿eñ powoduje usuniêcie gracza z sojuszu.

>>-----------------> IX - Wewnêtrzne sprawy nie wychodz± po za sojusz, po z³amaniu tego punktu, u¿ytkownik automatycznie zostaje wyrzucony
                                    z  sojuszu

www.superjunior.pun.pl www.dajkamienia.pun.pl www.u-s-army.pun.pl www.menager02.pun.pl www.cs-frag.pun.pl