>>-----------------> I - Nie tolerujemy: 1. Graczy nieaktywnych. 2. Chamstwa, braku kultury i tolerancji zarówno w stosunku do graczy Sojuszu jak i innych ludzi.
>>-----------------> II - Obowi±zki gracza Sojuszu MythBusters: 1. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do aktywnej gry. 2. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do pomocy innym graczom Sojuszu. 3. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do czytania wiadomo¶ci na forum i uczestniczenia w dyskusjach na temat sojuszu. 4. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do ustawienia sobie jednego sittera (koniecznie kogo¶ z sojuszu). W tej sprawie nale¿y siê indywidualnie dogadaæ z cz³onkami sojuszu. 5. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest u¿yczyæ swoich jednostek na potrzeby Sojuszu zgodnie z zaleceniami koordynatora off lub deff. 6. Jest ca³kowity zakaz usuwania raportów i wiadomo¶ci ze swojej skrzynki. U³atwi to znalezienie kreta (o ile taki u nas bêdzie).
>>-----------------> III - Obowi±zki sittera: 1. Ka¿dy sitter powinien zalogowaæ siê do konta, którego jest zastêpc± przynajmniej jeden raz dziennie i sprawdziæ sytuacjê na danym koncie. >>-----------------> IV - Ochrona osady: 1. Ka¿dy gracz w przypadku zauwa¿enia ataku na swoj± osadê przez silniejszego gracz lub gracza nale¿±cego do silniejszego sojuszu zobowi±zany jest wykonaæ nastêpuj±ce kroki:
a) wycofaæ armiê przed atakiem b) bez wzglêdu na sytuacjê wykorzystaæ maksymalnie surowce w atakowanej osadzie c) pozosta³± czê¶æ surowców wys³aæ poprzez rynek do najbli¿szych sojuszniczych osad nie przekraczaj±c mniej-wiêcej jednogodzinnej produkcji do jednego gracza/osady - taka akcja ma mieæ miejsce tylko, gdy handlarze zd±¿± wróciæ po nastêpne partie surowców przed atakiem, w przeciwnym wypadku patrz d) d) wys³aæ do najs³abszych graczy Sojuszu nadmiar surowców nie przekraczaj¹c mniej-wiêcej jednogodzinnej produkcji do danego gracza/osady e) powiadomiæ o ataku na forum Sojusz w dziale Ataki. f ) powiadomiæ koordynatora deff (eskudo) g) dalsze kroki bêd± zale¿a³y od sytuacji i podjête zostan± przez koordynatorów off i deff
>>-----------------> V - Nieobecno¶ci: 1. O planowanej nieobecno¶ci d³u¿szej ni¿ 1 dzieñ nale¿y poinformowaæ swojego sittera. 2. Gdy w tym samym czasie gracz i jego zastêpca planuj± nieobecno¶æ, gracz zobowi±zany jest do znalezienie w Sojuszu drugiego sittera na czas nieobecno¶ci.
>>-----------------> VI - Stan wojska: 1. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do wys³ania w ka¿d± niedzielê wiadomo¶ci do koordynatora off (tudi91), w której podana bêdzie ilo¶æ i typ jednostek posiadanego wojska. 2. Gracz tudi91 mo¿e poprosiæ gracza sojuszu o ustawienie go jako sittera, w celu kontroli konta.
>>-----------------> VII- Ambasada: 1. Ka¿dy gracz zobowi±zany jest do regularnego wysy³ania godzinnej produkcji ka¿dego surowca raz na dwa dni do gracza pepel. 2. Akcja ta bêdzie trwa³a a¿ do rozbudowania ambasady na ostatni poziom.
>>-----------------> VIII - Kary: 1. Za nie stosowanie siê do regulaminu sojuszu bêd± przyznawane ostrze¿enia. 2. Zebranie 3 ostrze¿eñ powoduje usuniêcie gracza z sojuszu.
>>-----------------> IX - Wewnêtrzne sprawy nie wychodz± po za sojusz, po z³amaniu tego punktu, u¿ytkownik automatycznie zostaje wyrzucony z sojuszu
|